March 28, 2013

JOM BELI SHAWL HALF MOON SULAM PELANGI


Setelah beberapa hari menyepi tanpa sebarang entry disebabkan aku agak sibuk dengan assignment, presentation, report & bla..bla..bla......sebenarnya, sibuk fikir pasal masa depan, pasal nak kerja, pasal nak cari duit, pasal nak rasa hidup sendiri....tetibe terpikir pulak nak buat bisnes online...ecehhhh macam pandai sangat...tapi, tak pandai pon nak belajar jugak buat slow-slow..aku tak kira..!!!nak buat jugak.....walaupon modal tidaklah begitu banyak tapi disebabkan ada keinginan jugak nak buat, apa kata aku cuba dulu...mane lah tahu ada rezeki kan???

Tak nak cerita panjang-panjang...aku buat online business ni dengan kawan baik aku sendiri, azreen....we share everything...sharing is caring right?? So, terciptalah nama 
Janieyra Fashion...korang boleh like page kami sebagai tanda support & aku appreciate sangat-sangat...sape like, dapat hadiah....hahhahahaa....untuk permulaan ni, aku jual shawl half moon sulam pelangi yang 3 tone & ada bunga serta manik...sangat sesuai untuk pergi dinner, event, majlis pertunangan & nak buat raya pon bolehhh....lepas tu terpulang laa korang nak pakai macam mana...nak belit-belit ke, nak pin secara biasa je....depends ikut keselesaan masing-masing ok...aku ada tunjuk jugak cara nak pakai walaupon tak banyak,
kain dia selesa sangat-sangat....
haaaa boleh tengok cepat-cepat kalau baca entry aku ni selaju yang mugkin...kenapa ayat aku pelik sangat ni?? Kenapa? Kenapa? *tetibe dilanda gangguan emosi...



Dah siap cuci-cuci mata tu, boleh laaa decide mana satu yang berkenan di hati...and lepas tu boleh pm kat inbox page Janieyra Fashion...jangan pulak korang pm kat fb personal aku...kalau rasa leceh, boleh laa hantar e-mail...kalau rasa leceh jugak, boleh sms kat aku...jangan nak tanya bukan-bukan, aku banyak kerja lagi nak buat....kang ada yang kena lempang kan...*garang ni....sape laa nak beli kalau penjual nya garang nak mampos macam ni....aku gurau je ek...hidup ni kalau tak de gurau senda, tak boleh jugak..asyik nak serius 24 jam ape hal??? next week dua individual assignment aku kena submit...so, ada apa-apa soalan, boleh laaa tanya aku dengan kadar segera...nak bayar mcm mana ke, nak aku pos laju ke, nak aku hantar depan umah ke (kalau dekat,akan dipertimbangkan)...nanti aku hantar dengan moto kapcai aku....hahahahaha


 Butiran lanjut :

Material : Chiffon
Size : Length 1.8 meter, width 30'' inch
Price : RM 40 
FREE postage..!!!




colour : purple,soft blue & blue
code : SHM 001



colour : orange, soft yellow & dark yellow
code : SHM 002



colour : soft pink,yellow & blue
code : SHM 003
warna sulaman bunga berbeza (boleh pilih)




colour : dark purple,blue & grass green
code : SHM 004



colour : light green, soft purple & white
code : SHM 005



colour : pink, mustard & soft blue ( paddle pop)
code : SHM 006



colour : dark purple, pink & yellow
code : SHM 007



colour : dark pink, green & soft pink
code : SHM 008


 Sebarang pertanyaan boleh laa : ------
1-    PM kat inbox page Janieyra-Fashion (facebook)
2-     Marilah kita bertweet-tweet di JanieyraFashion
3-     Send e-mail kepada janieyrafashion@yahoo.com
4-     Call/SMS ke nombor 013-9621323


  P/S : kejar masa ni, nak baca journal advertising pulak!!


Thanks for reading....


No comments:

Post a Comment