April 24, 2016

PRE CONVO PHOTOSHOOT 1: TAMAN PERSAHABATAN MALAYSIA-CHINA, PUTRAJAYA


Hi everyone! hehehe..

Sebenarnya, story ni dah lama tapi tak pe lah..nak update jugak kat blog. Last year bulan 11 aku dah konvo! ehem, cakap pasal konvo ni, trend last year dah start student konvo dengan gambo-gambo hipster...

So masa tu, aku ngan geng-geng umah berpakat nak photoshoot pre-convo sama-sama..masa tu jugak lah we ollss ni busy cari photographer tapi  biasalah rate harga buleh tahan weh!

Last-last weolls decide nak hire teman kepada housemate aku ni...disebabkan harga pon murah dan boleh shoot sampai lebam, maka kami memang gunakan masa sebaik mungkin! ko bayangkan hari ni dah shoot, esok boleh shoot lagi! Sape tak nak wehhh??






Lokasi pilihan kitorang mestilah kat Presint 4, Putrajaya...yelahh kat sini macam-macam background boleh shoot kan? So, memang kitorang posing je lah sementara tunggu waktu lunch. Kebetulan masa ni weekdays, tak de orang sangat kecuali mak cik cleaner tengah buat kerja.






Sebenarnya banyak lagi gambo nak share kat sini, line buat hal pulak! nanti aku sambung lagi entry sebab untuk pre convo, aku shoot 3 kali weh. Banyak pulak masa ko pi shoot dek non!


Official photographer: jurugambar kuala krai
 Thank you for your good services!


No comments:

Post a Comment