July 7, 2013

BAJU RAYA 2013 : MINI KURUNG DARIPADA MINAZ BOUTIQUE


hari ni tetibe nak buat entry pasal baju raya 2013....aku dah mula survey-survey baju raya yang agak menarik untuk digayakan....ecehhhh macam laaa bergaya sangat!!...trend terkini tentu la peplum + skirt saloma....dah macam trend primadona zaman 60-an gtewww..ya ke 60-an???ntah-ntah 50-an....tapi aku dah agak bosan sikit dengan peplum nih...

so, aku nak share sikit antara design baju yang agak simple, trendy, lawa, & macam-macam lagi lah...tapi sekarang orang lebih suka kain yang ada lace..iye dok?? & lepas tu gayakan dengan tudung half moon or bawal tribal....aku sangat minat dengan baju kurung moden tapi ase macam tahun ni, nak tukar taste je...sebab sekarang ni ase macam jatuh cinta semula dengan mini kurung...

aku survey baju ni kat minaz boutique....sume baju cantik-cantik...aku pon dah rambang mata...maybe ni survey aku yang pertama sebab aku lebih suka beli yang dah siap kat kedai, tak pernah lagi beli baju raya secara online....tapi untuk cuci-cuci mata & kepada yang suka beli on9, maybe boleh usher kat sini...














sebenarnya, baju-baju keluaran Minaz ni banyak yang lawa & sesuai untuk event, dinner, raya & majlis bertunang...pic yan last tu merupakan keluaran terbaru mereka untuk koleksi hari raya & limited edition tahu? so, sebarang pertanyaan, 
boleh laaa like page
   Minaz Boutique dan pm mereka dengan kadar segera...kang habis stok nangis pulak!!...


No comments:

Post a Comment