July 31, 2013

PESONA SYAWAL : SHAWL FOR YOU


sebenarnya aku update entry ni sebab aku dalam dilema nak beli shawl or tudung bawal....dah kenapa kan gila sangat nak cari tudung untuk beraya....maka aku dengan sesungguh hatinya menyelongkar segala online shop yang ada hanya kerana untuk memakainya di pagi raya....gigih tak haku??? muehehehehe....

mane tak nye,aku ni memang gile shawl sebab muka aku dah ler bulat, pipi pulak kembong tak tentu pasal...gara-gara suke melantak di tengah malam...aku jugak lebih suka pakai shawl sampaikan hari raya kedua pon aku dah pikir nak pakai shawl half moon yang aku jual...haaa sape-sape yang nak order tu, ada dua helai je lagi yang tinggal....nak order, boleh klik sini Janieyra Fashion....

tapi yang aku dok berkenan sangat adalah shawl daripada Shawl For You...apakah?? nama pon dah macam special mecial kan...?? dengan itu, aku pon dengan lahapnya telah mengupload gambar-gambar shawl sebesar gedabak ni untuk tontonan kalian....haaa yang dah beli tu, boleh laaa cuci-cuci mata...ada yang plain, tribal, half moon, printed, bla...bla....bla....harganya pon tak laa terlalu mahal...mampu dimiliki....yang aku dok berkenan sangat warna hijau bercorak-corak tu....kenapa lah cantik sangat...??
 kenapa? kenapa?
*dilanda tekanan perasaan tetibe

























dah siap cuci-cuci mata tu, boleh laaa tengok tutorial kat bawah ni, kot laaa tak tahu macam mana nak menggayakan nya....boleh laaa melaram di pagi raya...kan??? tapi, dah 10 terakhir ramadhan ni, sama-sama lah kita manfaatkan....mane tahu bila kita dok solat tahajud tu, kena pulak malam lailatul qadar, memang lagi hebat daripada dok shopping ni....iye dok??








  kalau nak cuci mata lagi, boleh usher kat sini :-

  Fb page : shawl for you



1 comment: