January 27, 2013

LEPAK DI ICE ROOM

Boring kan kalau dok umah jer,, ada masa update blog....entry kali ni tak de apa pon yang nak diceritakan cuma terjumpa beberapa keping gambar masa dok melepak kat 
ICE ROOM....

Bercakap pasal ice -cream ni, sume orang suka makan ice-cream kan termasok laaa aku....
kalau pergi Giant tu, hari-hari aku beli...ntah kenapa gila sangat dengan ice-cream ni...sebab tu kot berat ni makin naik...sesuka hati je sumbat dengan makanan yang tak de khasiat melainkan lemak dan gula semata-mata....*tetiba merepek tak tentu pasal...

Uolls pon tahu-tahu je laa kan, hari minggu kadang-kadang student macam aku ni, bukan rajin sangat pon nak buat assignment...apatah lagi nak membaca sakan....macam hape ntah malasnya....Aku ni pulak suka pi jalan merata-rata....nasib laaa kan sape dapat aku.,,nak kena melayan tak tentu pasal....



ice-cream chocolate yang sangat sedap...!!!! campur pulak dengan biskut yang kecik-kecik tu...!!



pipi yang terlebih isipadu....inner bawal yang dipakai from tudung aidijuma



order nasi lemak kari ayam....dah lupa harganya...tapi tak de laa mahal sangat pon...!!


Banyak jugak kan aku makan..???? Dah kenyang-kenyang tu, tetiba ase nak pergi pantai...So, aku pon terus ke Bagan Lalang,Sepang....dekat jerr dengan Nilai tu....  
tak de laa jauh sangat....
bila waktu petang kan, syok jugak pi tepi pantai ni...cuci mata.....




kali ketiga datang ke sini...



tempat ni sesuai untuk photoshoot....nak honeymoon pon boleh....
Dato Lee Chong Wei pon buat majlis wedding dia kat sini taw..!!


P/S : teringin nak bawak adik-adik pi ice room...


No comments:

Post a Comment