January 31, 2013

DOMINO'S PIZZA : K.A.M.I


Hmm.....4 hari menyepi tanpa sebarang entry....bukan nak menyepi sangat pon, kadang-kadang xde mood nak create entry baru....hmmm macam mana laa nak jadi blogger tegar macam ni...??? * pemalasnya...

Semalam keluar umah...pi cuci-cuci mata sekejap kat bandar tu....result sem 3 pon tak keluar lagi....pointer pon tak tahu laa boleh maintain ke tak ni...study week hari tu,study pon macam banyak sangat nak kena cover, tapi sempat pulak hang out dengan classmates merangkap housemates...*macam pelik je ayat aku ni..



Sebenarnya, group assignment sem lepas,kitorang satu geng....banyak sangat subjek yang group assignment nya hanya kami berlima....asyik muka sama je....tak bosan ke?? mana ada bosan kalau kelima-limanya banyak cakap...ye dok..??kerjasama tu penting kan bile buat assignment group ni....


Kami hanya belima : aku, wan, ina, wani & shahir....awal-awal sem hari tu, tiba-tiba cakap kat shahir nanti habis sem 3, suruh dia belanja makan....tup tup dia belanja jugak...yela dah janji kan....??so kitorang decide makan sambil lepak kat Dataran Nilai.....tukar-tukar cerita,cakap pasal study,exam n ape-ape je laaa yang besttt....hidup ni kalau tak de kawan, sunyi tawww..!!! ase macam tak lengkap je nak happy + gurau senda...kan3..???

Lepas insyak, kami pon pi laaa 3 biji moto....: aku dgn wan ....wani n ina....shahir sorang-sorang...tak kan laa dia nak bonceng anak dara orang pulak kan...?? kawan pon kawan jugak tapi batas pergaulan kena jaga jugak kan...bukannya aku tak tahu ada orang salah paham tengok pic kami berlima dekat dataran tu...
*lupakan hal yang tak sepatutnya ditulis....so, kami decide nak makan Domino's Pizza....kawan aku si wan tu, dia cakap dia tak pernah makan kan...??malam tu termakbul laaa hajat dia nak makan, kang balik kempunan lagi, bising pulak satu rumah....
*tak baik mengata orang....



ni kawan aku : ore kelate jugok deh...namo gelaran kat U, kak yong sebab dio ganah sikit...
*na, jgn maroh aku deh...nok gocoh tunggu jupo dulu...>> ina with me....



ni wani, org pahang....orangnya banyak cakap sikit...nak interview dia boleh....tapi kena dapat permission dari mak dia dulu...



ni best friend dari sem 1...entry lama-lama banyak je pic dia aku letak...she's from Kedah....jangan kacau, yg ni ada orang dah tanda...*cik wan,ang jgn nak marah aku naaa buh gambar ang kat cni...



mata yg sembap sebab tiap malam tidow jam 5 pg...
sadisnya masa study week hidopp macam ni...



pic yg tak berapa lawa sebab sume dah laporrrr....



haaaa baru terang nampak pizza tu....yummy...!!



terkejut sebab raso pizza ko or sebab napok benda lain ni...



F.R.I.E.N.D.S.....



baru ada gambar shahir....suka sangat buat muka kan...??



pic last sebelom balik.....aku dah terlampau kenyang sebab sebelum tu dah 
pergi pasar malam....


  jom like page Domino's Pizza Malaysia....
  simply order hot & wow pizza at www.dominos.com.my



   sape -sape nak add kawan-kawan aku ni kat fb dyorang..ni link nya :

shahir
ina

2 comments: