August 9, 2012

MENGIDAM KEK LAPIS SARAWAK...???


Hari ni tiba-tiba je teringat kat kek lapis Sarawak....Mau tak teringat, dah lama kot aku tak makan kek lapis ni........
Kalau ada kat kedai tu, bukan nak beli pon, rela tunggu nak makan free...alih-alih umah mak sedara jugak laa yang jadi mangsa....

Tapi kan tahun ni, nak suruh umi beli banyak-banyak...dah teringin sangat nak makan ni....semalam mimpi nak makan biskut raya...ari ni kek lapis pulak...Nanti tengok laa berat badan masa raya nanti....mau naik tak turun-turun....

Sebab dah teringat sangat kat kek lapis ni + nak makan banyak-banyak...Terus aku jumpa pak cik Google mintak gambar...and lepas tu dia suruh aku pilih gambar mana yang aku berkenan...Sayang pak cik Google...!!! 



Kek lapis Sarawak ni ada macam-macam warna...Haaa pilih-pilih yang mana suka..!!



Pic atas tu kek lapis chocberry...yang bawah tu kek lapis betawi...
 Hmmm..dua-dua sedap taw...!!



Hohoho...yang ni kek lapis prune...tapi aku tak berapa gemar sangat coz masam sikit...



Yang ni pulak hijau je warna dia...nama dia kek lapis evergreen...



Sebijik macam buah tembikai...dah nama pon kek lapis tembikai....


 

Bulat, bulat, bulat...ni kek lapis polkadot sagu....



 P/S : Kek lapis ni memang sedap & makin popular dah sekarang....
Kalau korang suka makan jugak, bolehlaa beli banyak-banyak untuk raya nanti....




No comments:

Post a Comment