February 14, 2013

GILA PREMIUM CARAMEL POPCORN


Cuti semester bakal berakhir...hmmm dah tak de apa aku nak buat kat umah....study muet pon malass tahap gaban....ohhhh macam mana laaa nak dapat band 3 kalau 
macam ni malasnyeeeee......
sekarang ni, tiba-tiba aku meroyan tak tentu pasal...eh bukan hilang anak taw....!!! tiba-tiba je mengidam nak makan popcorn kat Golden Screen Cinema (GSC)...kadang-kadang law pi tengok wayang, mesti aku beli popcorn ni buat habuan masa dalam panggung....suka dengan popcorn ni sebab rasa dia sedap + manis...ase macam ada madu banyak-banyak...kalau dapat makan, macam makan nasi pulak aku mengadap benda ni...ok nampak tak lahapnya aku di situ...hahahha...





Popcorn kat GSC ni dia tak sama dengan pop corn kat pasar malam tu....sekali aku tengok warna dia pon dah menyirap darah aku naik sampai otak nak jugak makan....selalunya aku pergi tengok wayang kat Terminal One....tak de lah selalu sangat...kalau ada movie best tu, memang tengok lah kan....hari tu, try tengok wayang kat Midvalley, mak aiiii tiket mahalnya....sampai terbatal niat aku nak makan popcorn....muehehehe....







 dah nak balik Nilai...update laju-laju sebab nak register course pulak...


No comments:

Post a Comment